Om vi börjar kroppsmässigt/viktmässigt och ställer denna fråga, vad gillar vi, en liten eller stor kille? Jag gillar alla sorters killar men jag blir enbart attraherad ev de som är mot det mindre hållet, men tränade dock.

Om vi ställer frågan när det gäller längden på killen, liten eller stor? Då skulle jag svara större, gillar när en kille är längre än jag, ett huvud längre är just perfekt.

Om vi sedan ställer frågan och riktar den på hans könsorgan, liten eller stor? Jag föredrar nog åt de större hållet. Det behöver inte vara en massiv kuk men jag vill inte heller vara med någon som har alltför liten (Jag menar, vad är det för vits att ens ha sex om den e så liten att du knappt märker att du har sex?).

Har aldrig varit med en kille där jag blivit rädd för att kuken var för stor men jag har nog däremot haft sex med en kille där jag verkligen reagerade på att den var minimal..


Här hade vi Ideal mannen då nästan!

1 kommentarer

Anonym

06 Dec 2013 10:11

Liiite genomskinligt hördu, älskarinnan...

Kommentera

Publiceras ej