En sak som jag stör mig på är killar som aldrig verkar ge upp. Varför förstår de inte hintarna?  Är det jag som är så snygg att alla vill ha mig? Till exempel så var det en kille en gång som bara fortsatte fråga ut mig gång efter gång. Jag började med att hitta på undanflykter varför jag inte hade tid att gå på dejt. Men han förstod ändå inte hinten utan talade bara om att jag var den mest perfekta tjejen han visste om (OBS vi hade pratat en stund EN gång vid ETT tilfälle). Så sedan sade jag åt honom att jag inte ville ha något mer att göra med honom på det sättet.

Då svarade han att han är lite ny med sånt här att han inte förstod att jag bara ville vara knullkompis med honom. NEJ NEJ NEJ svarade jag, jag vill inte ha ett förhållande ELLER vara din KK. Klängisar.



Kommentera

Publiceras ej